سرخط خبرها

برخورد دوگانه با غیبت‌های فرزاد مجیدی و اعتراض وریا غفوری| آقای آجورلو ورود کنید

  • کد خبر: ۱۰۰۰۲۵
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
برخورد دوگانه با غیبت‌های فرزاد مجیدی و اعتراض وریا غفوری| آقای آجورلو ورود کنید
بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال با اتخاذ سیاست‌های دو گانه در قبال فرزاد مجیدی و وریا غفوری علامت سوال بزرگی را مقابل کارشناسان قرار داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر فضای باشگاه استقلال به دلیل محرومیت سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند به شدت ملتهب و هواداران این باشگاه مردمی با نگرانی به آینده تیم خود درلیگ برتر می‌نگرند. شایعه استعفای مجیدی دو روز قبل از بازی با فجر که در کانال‌ها منتسب به باشگاه  نیز منتشر شد و پیامدش اخراج وریا غفوری از تمرین این تیم همگی دست به دست هم داده تا به رغم صدرنشینی آبی‌ها درلیگ برتر و برخورداری از شانس بالا برای رسیدن به جام قهرمانی، اما التهاب دراین باشگاه نقطه اوج برسد.
در ماجرا‌های اخیر هیچ عامل بیرونی نقشی نداشت. این بار نه پای اشتباهات داوری درمیان است و نه اقدامات رسانه‌ای مخرب و هدفدار. درموضوع یزدانی و مرادمند بی شک همه عوامل باشگاه از آگاهی کافی بابت وضعیت این دو بازیکن در اول اسفند ماه برخوردار بودند وهیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که  طیف عظیمی از هواداران این باشگاه درفضای مجازی از احتمال محرومیت دو مدافع خود مطلع باشند، اما عوامل باشگاه و مربیان ازاین موضوع بی خبرباشند؛ بنابراین آنچه امروز رخ داده نشات گرفته از یک اشراف زیرپوستی در باشگاه استقلال و نباید جریانی را مقصراین اتفاقات دانست.
دربحبوبه این ماجرا خبراستعفای فرهاد مجیدی نیز از سوی عوامل رسانه‌ای سرمربی استقلال دراختیار ادمین‌های فضای مجازی قرار گرفته است؛ خبری که در اوان محرومیت یزدانی مرادمند بردایره پریشانی و آشفته حالی هوادارن این باشگاه افزود. هرچند که این استراتژی با انتقاد برخی ازکارشناسان به چرایی استفعای سرمربی استقلال، ساعاتی بعد توسط همان جریان‌های رسانه‌ای تکذیب شد ومجیدی نیز ترجیح داد پیش از بازی با فجر نیز درباره موضوع کناره گیری چیزی به زبان نیاورد و به نوعی عقب نشینی نرمی داشت، اما به هرحال نباید به سادگی از کنار دلواپسی هوادارن نسبت به آینده کاری سرمربی استقلال عبور کرد و به این شایعات بی تفاوت بود.
اینکه اساسا چرا مجیدی باید چنین استراتژی را اتخاذ کند، خود سوال مهمی است که بعد‌ها می‌شود مقابل سرمربی استقلال قرار داد و پاسخ روشنی را طلب کرد. اما درکنار این موارد (ماجرای سربازی‌ها وانتشار خبراستعفاء) باید به موضوع مهم وریا غفوری نیز اشاره داشت. دراین حکایت به نظر می‌رسد برخی عوامل در دل باشگاه استقلال بی میل نیستند که وریا را دراین برهه حساس که استقلال به آرامش روان نیاز دارد، مقابل فرهاد مجیدی قرار دهند (شاید هم این تقابل پیش ترسازماندهی شده باشد) و این باشگاه را با حواسی تازه‌ای مواجه سازند.
پرسش بسیار کلیدی که دراین ماجرا ذهن‌ها را در برگرفته این است که چرا عوامل رسانه‌ای باشگاه استقلال که درهماهنگی کامل با فرهاد مجیدی قرار دارند خبراخراج موقت غفوری رابه دلیل اتفاقاتی که درتمرین رخ داده بی معطلی رسانه‌ای می‌کنند، اما در مقابل هفته‌ها غیبت فرزاد مجیدی (مربی استقلال و دستیارفرهاد مجیدی) سکوت می‌کنند وحتی درباره دلایل این موضوع نیز پنهان کاری را دردستور کار قرار می‌دهند؟
اگر وریا غفوری مستحق برخورد از سوی باشگاه استقلال و گردانندگان کانال باشگاه استقلال نیز برخود وظیفه می‌دانند که این ماجرا را شفاف را افکار عمومی درمیان بگذارند چرا همین سیاست درباره فرزاد مجیدی که هفته‌ها بی دلیل درتمرینات غایب بود پی نمی‌گیرند؟! اجحاف در شفاف سازی موضوعات مشترک درواقع مسئله‌ای است که ورود مدیریت باشگاه استقلال را می‌طلبد و لازم است که مصطفی آجورلو با رصد دقیق این اتفاقات مقابل برخی سیاستگذاری‌های خطی که به اعتیار و ریشه باشگاه استقلال لطمه می‌زند، ورود کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->